طبق اعلام رسمی سایت پشتیبانی سونی، برای حل این مشکل باید یکی از موارد زیر را انجام دهید:
۱. کنسول پلی استیشن ۵ خود را ریستارت کنید.
۲.کنسول خود را به روزرسانی کنید.
۳. در صورت ادامه وجود مشکل با نمایندگی سونی جهت تعمیر یا تعویض دستگاه تماس بگیرید.
توجه: با توجه به جدید بودن نرم افزار کنسول پلی استیشن ۵ ممکن است دلایل غیر از آنچه در اینجا ذکر شده برای مشکل مورد نظر وجود داشته باشد. همواره هنگام بروز اختلالات مربوط به اتصال به شبکه، قبل از نگران شدن سعی کنید یک بار با تغییر ای پی پلی استیشن موضوع را بررسی کنید.
دیدگاه شما چیست؟