در حالی که پیشتر برخی از مدیران سونی نسبت به سود ده نبودن مدل درآمدی Xbox Game Pass هشدار داده بودند، اما اکنون سونی تصمیم دارد برای رقابت با سرویس Xbox Game Pass Ultimate سرویس جدیدی را ارائه کند که اسم رمز آن پروژه اسپارتاکوس است. هنوز در مورد قیمت نهایی این سرویس خبری منتشر نشده است. این تصمیم سونی بیانگر آن است که داده های بازار نشان میدهد سرویس Game Pass مایکروسافت به عاملی تعیین کننده در بین خریداران کنسول تبدیل شده است. هنوز مشخص نیست که سونی نیز مانند مایکروسافت حاضر می شود بازی های انحصاری خود ادر روز اول عرضه در اختیار مشترکین این سرویس جدید قرار دهد یا این سرویس فقط ترکیبی از PS Now و PSN Plus است.
دیدگاه شما چیست؟